-
Vizit karte
Odabir dizajna vizit karte, koji je u skladu sa Vašom delatnošću, idealno je sredstvo koje će Vaše potencijalne klijente podsetiti na Vas i nakon završenog sastanka. Po mišljenju mnogih advertajzing stručnjaka atraktivno osmišljena vizit karta jedno je od najvrednijih marketinških sredstava svakog preduzetnika. -
Flajer
Flajer treba da istakne ono što Vas izdvaja od konkurencije (cena, kvalitet…) i predstavi Vaš jedinstven marketinški adut. Ukoliko želite novi proizvod da predstavite na više načina, možete se odlučiti za izradu nekoliko različitih vrsta letaka sa raznim kombinacijama boja i drugačijim rasporedom teksta, a potom da pratite reakcije određene ciljne grupe. -
Memorandum
Memorandum je simbol Vaše delatnosti, zato je poželjno da bude osmišljen tako da promoviše na adekvatan način posao ili uslugu koju Vaša kompanija nudi. U poslovnoj komunikaciji zaglavlja se svakodnevno koriste kao podloga za poslovna pisma, fakture, otpremnice i tovarne listove. -
Katalozi
Ukoliko su informacije o Vašim proizvodima ili uslugama uklopljene sa dobro dizajniranim katalogom rezultat neće izostati. Danas veliki broj firmi koristi međunarodne sajmove kao mesta na kojima će predstaviti svoju delatnost, a upravo su katalozi savršen reklemni materijal za takav vid promocije. -
Blokovska roba
Fakture, otpremnice, priznanice i radni nalozi svrstavaju se u onu grupu obrazaca koji su neophodni u svakodnevnoj poslovnoj komunikaciji. Blokovsku robu ne čine samo formulari koji Vam pomažu da ispoštujete sve zakonske procedure, nego i dokumenti koji treba da posvedoče o zaključenju nekog posla. -
Pozivnice i čestitke
Pozivnice i čestitke su vrsta reklamnog materijala koji se koristi u izuzetnim prilikama. Za razliku od drugih promotivnih štampanih sredstava čiji je cilj da Vaša marketinška poruka stigne do što većeg auditorijuma, poslovne pozivnice i čestitke upućuju se određenim korisnicima Vaših usluga i određenim povodom. -
Nalepnice, i etikete
Nalepnice, etikete i omoti su najekonomičniji vid reklamiranja i njihova osnovna funkcija je da jasno deklarišu Vaš proizvod. Koriste se za brendiranje, promocije, reklamiranje i obeležavanje samih artikala i zato veliku pažnju prilikom izrade istih treba pokloniti grafičkom dizajnu i odabiru kvalitetnih vrsta materijala i štampe -
Plakati i posteri
Plakati kao reklamni mediji koristi se već puna dva veka i savršen su način da prikažete Vašu delatnost na vidljivim, velikim formatima. Atraktivnom kombinacijom fotografije i teksta privući ćete pažnju velikog broja potencijalnih korisnika Vaših usluga i time znatno doprineti unapređenu poslovanja Vaše kompanije. -
Diplome
Svakome je drago kada dobije tako nešto, slažete se samnom..? Sreća je na Vama ukoliko ste u mogućnosti da i vi nekome dodelite diplomu, zahvalnicu ili sertifikat, zar ne..? Ukoliko ste u takvoj poziciji pođite od sebe i sami ćete shvatiti da to mora biti savršeno... -
Brošura
Brošura je vrsta reklamnog materijala koja se koristi za predstavljanje određenih proizvoda i usluga određenoj ciljnoj grupi. Poput flajera, ona je najbolji način za promociju delatnosti kojom se bavite. Poželjno je da bude vrhunskog kvaliteta i dizajna, jer u protivnom u očima klijenta može stvoriti pogrešnu sliku o Vašoj firmi. -
Reklamni blokovi
Reklamni blokovi su idealno sredstvo za promociju proizvoda ili osnovne delatnosti Vaše kompanije. Zbog svoje praktičnosti i velikog broja kombinacija formata, poveza i materijala, danas su veoma rasprostranjeno sredstvo za advertajzing Vaše firme i usluge koju nudite.