Brendiranje izloga lokala i radnji
Brendiranje izloga lokala sve više postaje način isticanja poslovnih i marketinških poruka. Podizanje svesti o brendu je jedna od najvažnijih stvari koje preduzeće može da uradi, a štamparija SitoGrafika svojim iskustvom i profesionalnim odnosom u tome može pomoći.
Brendiranje izloga lokala i radnji ne predstavlja samo još jednu u nizu reklama, a sam cilj brendiranja izloga ne mora biti isticanje nekog proizvoda ili usluge.
Brendiranjem izloga se svima stavlja do znanja da firma vodi računa o detaljima, a izgled postavljene folije za brendiranje može u nekim slučajevima biti od posebnog značaja u marketinškom smislu. Pravi izbor i kvalitetna izrada pripreme za brendiranje izloga je u ovom slučaju od najvećeg značaja. Brendiranje izloga se radi da bi bilo što trajnije i efektnije. Brendiranje izloga, staklenih prozora, vrata i drugih površina se može raditi sa spoljne ili unutrašnje strane.
Izbor načina brendiranja, kao i izbor vrste folije ili materijala kojom se brendiranje izloga ili unutrašnjosti radnje radi od velike je važnosti u pripremi i izradi grafičkog rešenja.
Kvalitetne mašine za štampu velikih formata i iskusan tim grafičkih dizajnera, štampariji SitoGrafika omogućavaju da stvori odlične dizajne logoa, grafike i teksta koji se štampaju na raznim materijalima pogodnima za brendiranje izloga i ostalih unutrašnjih i spoljnih površina lokala.
Brendiranje lokala se pored brendiranja izloga i staklenih površina može izvesti i pomoću štampe i lepljenja fototapeta na unutrašnjim zidovima vidljivim kroz izlog. Štampane fototapete mogu da se postave na unutrašnje zidove i vrata, što ih čini idealnom opcijom za stavljanje u funkciju marketinga nečega što inače ostaje prazno i neiskorišćeno. Korišćenje usluge brendiranja izloga lokala koje štamparija SitoGrafika može ponuditi efikasan je i racionalan način oživljavanja i održavanja brenda, a naš stručni tim dizajnera vas može informisati o svim dostupnim opcijama za brendiranje lokala i po potrebi i kreirati razne dizajne folija i staviti vam na uvid i odobrenje. Poslednji, takođe važan korak je i postavljanje odštampane folije za brendiranje izloga.